Pages

Ads 468x60px

Wednesday, February 8, 2012

BILA DATUK SITI BERTUDUNG, MUKA BELIAU SAMA MACAM AKU..ngeee

Untuk info, sebenarnya belog aku tak de buat post pasal hiburan-hiburan ni, tapi di sebabkan aku tertarik
 dengan Datuk Siti bertudung litup ni, terus rasa terpikat dan nak buat entry pasal beliau,   

Alahai, tiada kata mampu di ungkapkan bila aku tengok Datuk Siti bertudung. Tersangat la comellll dan ayuuuu gitu. sampai aku tengok pom geram nak cubit jer pipi dia.hihihi~~dah berangan cubit pipi dia nie**(macam la dapat).. Dahla, bila dia bertudung muka dia sama dengan aku.ngeh3.perasan betul. Alangkah indah nya kalu Datuk Siti akan terus bertudung litup macam ni. Confirm ramai lagi penyokong dan akan terus terikut-ikut dengan gaya muslimah nya yang comel. maklumla kalau dia pakai macam ni boleh la ramai yang buat dia jadi role model kan??nak-nak dengan fashion muslimah sekarang ni dengan macam-macam design. 
Gambar ni diambil masa beliau tengah buat persembahan di Taman Tamadun Islam, Terengganu baru-baru ni.(ruginya tak de kt kg halaman sendiri.ececece.ngeee.. jom layan






Ayu kan muka dia time nie, tetiba aku rasa muka aku sama dengan die..ngeee.

Alahai, comel nyer.. 





* kredit to dominasilelaki

1 bakal falsafah:

Zifa said...

sweetnyer ct...i like