Pages

Ads 468x60px

Wednesday, February 22, 2012

KELIRU DENGAN CARA LETAK UNDERWEAR LELAKI DAN PEREMPUAN DI MALL???

Ini bukan kisah 18sx hanya tontonan U sahaja..hahaha. Sebenarnya, adalah seorang hamba ni terkeliru dengan cara meletakkan underwear lelaki dan perempuan di mana-mana mall yang ada di malaysia ni. Kalau kita tengok, kebanyakkan underwear lelaki di simpan kemas kan dalam kotak, tapi tidak bagi underwear perempuan yang di letak kan berlonggok-longok, berlipat or tergantung. Jadi di sini ada berlaku diskriminasi kn?? kenapa ea? Betul ke diskriminasi?

Tapi sebenarnya, kalau difikirkan ada sebab jugak kenapa di letakkan macam itu.hmmm :/.. Pada pandangan sesetengah orang tu kenapa underwear perempuan di letakkan terbuka dan berlonggok seperti itu, adalah di sebabkan ini, cuba review di bawah ini, mungkin boleh bagi jawapan kepada persoalan itu.  







Kita bandingkan pula bila lelaki yang nak beli underwear diorang...




Haa, terjawab cikit kan? Laki biasanya tak kisah jenis material ngan corak ni.. diorang akan beli yang diorang dah familiar. Size dan bentuk spender lebih penting pada diorang berbanding warna,corak dan hiasan2 pada spender. Selalunya dah balik rumah baru diorang tengok kaler apa yang diorang dapat. Kalau dapat kaler faveret, bertuahlah. Kalau tak dapat, nevermind.tetap pakai.LOL!!





10 bakal falsafah:

Unknown said...

haha~~agak laa..kalo g mall and at tempat yg jual pakaian dalam boleh rambang mata nak memilih :)

Unknown said...

hehe lawak2 ..memang macam tu pun selalu2..

Unknown said...

masuk jj ngn adik ari tue xsempat beli brg lain pn sbb dh terspend masa lbh sgt2 mmilih..time nk byr kotorg gelak sesama sendiri sbb berjam2 duk kt jj underware ja yg ktorg borong haha

Nor Zilla Sensei said...

hahahaha.... camtu la kan kisah dia.shpping time mmg x dapat dipisahkan dgn pompuan. pompuan slalunya lebih kan masa bila time nak memilih baju ni jer. mula la terbeliak biji mata bila tengok yang cantik2.hahahaa.

anak cik talip said...

kaler terang baru garang hohoho

Nor Zilla Sensei said...

mesti underwear dia kaler garang2..hahahaha.

Unknown said...

hahaha..lawak entri ni..
tp ada kebenarannye jugak..haha

Unknown said...

haha..underwear lelaki sekarang dah ade y gstring...haha

Nor Zilla Sensei said...

yeke? tak tahu la trend yg laki punya sekarang.tak survey.haha

OKje said...

Ha..ha... memang pun setuju sesangat dari perempuan muda sampai perempuan 'veteren' semua cerewet..... tapi nape lelaki tak dikartunkan cik Sensei????