Pages

Ads 468x60px

Sunday, June 24, 2012

BLOG BERTUKAR WEBSITE??


ASSALAMUALAIKUM...

Nih,  nak jemput bukan main jemput jemput yang cekodok tu yer, nak jemput jiran jiran sebelah mak lijah, pak mail,chef wan jiran sebelah kampung sana tu meh cini cek nak criter ni berkenaan dengan blog cek dah bertukar lagi, sebelum baca lagi tengok dulu link kat atas tu..haaa nampak tak dot com tu.yehaaa.. kali ni blog cek bertukar dari blogspot dah ke website dot com. amaigad...nampak tak? nampak tak? ngeh3..




Yang ni ketika guna blogspot lagi.



Tadaa.. sekarang blog da bertukar dot.com..yipee.



Eh, dari mana datang nya dot com tu? sponsor daripada NUFFNANG kah? wah.. blog ini tak adela sehebat setanding blog blog femes yang lain sampai nak dapat sponsor daripada nuffnang..  giler!! cek nak dapat sponsor daripada web itu..kah.. kah.. kah...

So jawapannya dari manakah?? kalau dari cek sendiri alapadannya memang cek tak mampu lah nak beli domain ini.ngeh3..sebenarnya perhargaan yang tak terhinggalah dari cek untuk beliau yang sudi memgsponsorkan domain ini.....

Bila blogspot dah jadi domain ni semakin gerun plak cek nak buka blog ni. sebabnya blog cek ni biasa biasa aje nak bandingkan dengan blogger femes macam Fatin Liyana dan Hanis Zalikha tu dan beberapa lagi blogger lain yang memang femes femes..giler kalau sape tak kenal diaorang ni..hahaha.. (giler kategori orang buta IT je kot..) 

Sebabnya, cek bukan la sepenuh masa dengan blog cek ni, kadang kadang cek sibuk dengan kerja cek jugak. Cek guna blog cek ni bila cek nak luahkan sesuatu macam DIARI la katakan @ cek ada cerita yang perlu di citerkan kat dalam ni.

Pape pun cek akan cuba luangkan masa untuk keluarkan entry entry atau tips tips untuk di kongsikan dengan anda semua. Thanks for your support..maceh..






6 bakal falsafah:

anak cik talip said...

woa...tahniah tahniah

Mass said...

congrats adik zila..semoga semakin maju dengan dot com pasni..hehehehe

Nor Zilla Sensei said...

ACT: welcome2..hehe

Nor Zilla Sensei said...

Kak Mass: doakan blog saya terus maju ea. hehe

Unknown said...

website??..bagusnyer..confirm ramai org berkunjung pasniy.. ;)

Nor Zilla Sensei said...

entah website ker?? hahaha. Ain selalu la singgah yer