Ads 468x60px

Thursday, May 3, 2012

Next Top Blogger 2

Aku telah sampai ke tahap keterujaan apabila aku telah terpilih dalam segmen Next Top Blogger ini,, ala ala Next Top American Model gitu.hahaha.. aku telah di beritahu oleh tuan punya blogger yang mencipta segmen yang menarik dan begitu kreatif ini,  yang aku salah seorang yang dipilihnya..



Terima Kasih kepada Awie Omar yang memilih saya untuk menjadi salah seorang finalist dalam segmen ini. Walaupun aku dapat tahu yang tema segmen ini adalah Survivor. mak aiii, aku da la tak pernah survivor masuk hutan ni...pernah pun tengok dalam tv jer. tapi aku tak perlu risau kerana survivor yang di maksudkan adalah bukan seperti yang di gambarkan, cuma survivor dari segi tugasan sahaja.. macam berat je tugasan itu..mampukah aku menjadi top blogger??? kita tunggu jer.hahahaha.. aku rasa aku tak mampu. namun aku tetap nak bagi sokongan pada awie, kerana beliau telah bersusah payah mencipta segmen ini.. betul ker??
ala kacang jela bagi Awie kn, sebab beliau telah pun mencipta segmen yang lagi hebat sebelum ini iaitu NEXT TOP BLOGGER MUSIM PERTAMA..

Aku cuma teruja di sini bila video yang Awie buat merupakan gambar aku yang keluar terpampang..hahahaha.. Berikut ialah senarai peserta yang terpilih..


                          


Selamat bersegmen...

4 bakal falsafah:

Allya Syahirah Riff said...

dari geng NTB 2 jugakk. good luck k :)

Nor Zilla said...

OK ..THANKS ALLYA

SAYA BUKAN SAMDOL said...

best of luck. NTB juga ;D

Awie Omar said...

Terima kasih banyak :D