Ads 468x60px

Monday, December 19, 2011

Jadi Pelukis tapi macam haprak......eeeewww.

Cita2 anda nak jadi pelukis...eeeeww yuck. Ok fine kalu anda nak jadi pelukis,

xkisah la kalau lukisan 2 xberapa nak cantik or nak lukis rumah tapi jadi macam reban ayam or 

pondok(terigat zaman kecik2 dulu suka main pondok2) itu xpe boleh di terima lagi,

kalau rasa nak melukis sekadar suka2 xpe la jugak kn. ok fine lagi. 

Kalau rasa nak melukis itu adalah hobi kamu pada masa lapang pom ok, fine lagi2.(bape banyak 

lagi daa)

Tapi ini melukis sekadar nak hina orang, baik xpayah. kita suruh kamu lukis kita pom nak bagi 

kamu rezeki 

jugak. Jadi tolong la, hormat kami sebagai pelanggan kamu. kami ada lah punca rezeki kamu. 

tanpa kami kamu

nak makan apekn... Buat mereka yang ada cita2 baru nak jadi pelukis kat luo sana 2, banyak2 

kan latihan or betul2 kan 

tangan anda dahulu..ahaks.





~~~Sesungguhnya memberi itu lebih baik dari menerima~~~

1 bakal falsafah:

Niswatus Solikah Samik said...

alamak! tergelak pulak bace entry ni! haha! lawak la muke budak tu.. wakakakaka =D