Ads 468x60px

Thursday, March 22, 2012

AKU DI UJI BAKAT MENTOR LAST

Demam Mentor 6 kini da bermula, minggu depan bermulanya pegundian protege protege kegemaran anda. Sila la sediakan kredit yang manyak manyak yer. bagusnya korang sanggup habiskan duit untuk mengundi ni. aku tak sanggupppp!!. haha.

Aku antara yang tidak terlepas sebenarnya pergi uji bakat Mentor 2, aku suka pergi uji bakat dengan kak Ella.sb dia manja manja gituwww, sama macam aku..ahaksss, manje ker :"_). oleh sebab dia salah seorang yang aku minat di sebabkan gaya dia, gaya je tau, lagu lagu suka jugak dengar, agak suka cikit la dengar..(tak suka)

Da la dari jauh aku datang semata mata nak jumpa kau kak Ella, tapi sayang nya, bila aku bukak je mulut Ella cakap jangan nyanyiiiiiii(dengan gaya nada lembutnya)tahu la kan, aku tanya la sebab apa, dia kata saya manja sangat tak sesuai jadi penyanyi nanti kena buli..ahaaakksss. OMG itu yang dia cakap. aku terus tersipu malu...ahaaaaks.

Tapi tak apa la kak Ella, tak dapat nyanyi kat mentor nyanyi kat konsert lain pom jadi la.

Korang tak percaya... tengok lagi di bawah ni..




Aku tetap nak meluahkan bakat aku yang terpendam ni.~~BERBAKAT KER??~~NGEEE..  Tengok la nanti aku akan buat konsert jugak... nah aku tempek yang aku pernah buat konsert...ahahahaha



*pertandingan bakat remaja.. Sayangnya video da terdelete...huk huk huk..

0 bakal falsafah: