Ads 468x60px

Monday, March 19, 2012

Konsert Pengenalan Mentor 6


Belog aku ini bukan la ingin cerita pasal dunia hiburan sebenar nya, tapi aku ingin meluahkan perasaan aku jugak kat sini, kalau aku tak luahkan nanti habis barang barang dan kucing aku campak ke luar...(muka bengis..Yeke??.. garang nyerrrr..hahahaha.

more...


Debaran Mentor 6 kini bermula dan malam tadi bermulanya konsert pengenalan bersama baris baris mentor dan protege pilihan mereka. Entah kenapa aku sanggup duduk menghadap depan tv malam tadi semata mata ingin melihat Mentor 6 yang dikata kan gah dan melalaikan.( aku jela orang tu, orang lain tak tahu la) 

Sumpah, aku tidak la tahu sangat pasal muzik dan lagu ni tapi apa yang aku ingin lihat malam tadi hanya la bagaimana rupa dan cara pemilihan mentor itu sendiri, adakah seperti mentor 5 yang sebelum ini yang melahirkan ramai yang berbakat dari segi vokal dan gaya tersendiri protege itu.

Tapi apa yang aku lihat malam tadi secara peribadi protege ini kebanyakannya syokkk sendiri menyampaikan lagu.naik menyampah aku..uwekkk. Permulaan konsert pengenalan ini bagi aku protege harus lah meraih perhatian dan meyakinkan penonton terlebih dahulu untuk meraih undi. Nampak gedik  gedik pom ada proteges ni..isk isk isk..

Secara keseluruhan persembahan malam tadi bagi aku amat la mengecewakan kali ini. masing masing dah tunjukkan belang, nampak tiru gaya artis lain pun ada. Mungkin la baru lagi dan diorang pun masih lagi mencari identiti sendiri, tapi sebagai mentor seharusnya memain kan peranan dalam membentuk identiti mereka sendiri.  

Kesimpulannya apa yang aku lihat malam tadi macam konsert bukan sekadar rupa pun ada. tapi tak kisah la, yang penting bakat u olls ada k. kau ada????

haa, ni la dia rupa protege dan mentor mereka..
                                                           
                                   
Adam + KJ

Ella + caroline

Anas + Faizal

Ferhad +Wani

Zatul + Ogy

Ana + Ramlah Ram



Aku tak tahu la siapa yang akan menang, yang penting aku bukan pegundi tegar..hahaha.
dammmit..



0 bakal falsafah: