Pages

Ads 468x60px

Monday, March 26, 2012

WORLDLESS# MONDAY

Ada ke worldless monday?? setahu aku worldless wednesday je yang ada... hmm.. tak kisah lah.. nak jugak hari ini... 


Hari ini cuaca mendung je, macam tuan dia jugak yang tak berapa nak mendung ni. Al kisahnya, dah berapa hari dah aku tak berapa sihat terkena penyakit DIARRHEA ... betul ke aku eja perkataan ni. kalau tersalah mohon maaf ea, sebab itu tertulis pada ubat..ahahaha.


apa itu diarrhea??? kalau yang tahu tu tahu lah, mana yang tak tahu tu rujuk pakar kesihatan or search kat google yer.. (promote google cikit)...teheee. atau rujuk pakar kesihatan yang tak berapa sengal ni(aku la) tehahaha.. 


Nak kata tersalah makan, orang lain tak kena pom, kenapa terkena pada aku??..:-(.. mak aii, menanggung kesakitan 'sampai aku rindu kat toilet jer'.. 


Pape pom dengan pantas aku telah pergi ke klinik berdekatan untuk mendapatkan rawatan, biarpun aku menunggu selama 2hari baru aku rajin rajin nak mendapatkan nasihat doktor. hmmmm.. dah sakit tak larat nak bangun baru nak cari doktor yer.. korang kat luar sana jangan tiru aksi aku plak.


Dah la aku ni anti dengan ubat,haishhh... nasib baik doktor itu memahami dan dia bagi semua ubat dekat aku yang berperisa sweet.. sampai aku sendiri rajin mengusung ubat itu ke mana mana..hahaha.








* thanks sudi baca..

0 bakal falsafah: