Pages

Ads 468x60px

Monday, January 16, 2012

Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com"

Rase mcam nak makan je tgk duit kertas baru nie, En Eyriqazz (jom join) nt kasi duit ni kat saya tau.hehe. sesape yang tengah pokai dan nak duit free 2 sila la join ek. harap segmen ini dapat membantu korang. Secara tak langsung segmen ni telah di tag oleh Akak Mia sy.


Ini duit yang di sponsor oleh beliau:

Wang Kertas Set RM20 --> 2 pemenang
Wang Kertas Set RM5 dan RM1 --> 5 pemenang



Ini merupakan Entry terbaik saya iaitu Cara nak dapatkan Bantuan BR1M. hahaha, bape org je view kot, oleh sebab aku punya blog br di lancarkan pada akhir tahun and akhir bulan 12 2011. Mase 2 Govement tgh sibuk nak bg2 duit kat rakyat malaysia yang berpendapatan rendah dan ramai yang xtahu camane nak mohon.So dengan adanya info nie, boleh la kasi diorng maklumat cikit. so ini la entry terbaik aku rase aku penah buat, maklumla blog aku xfemes lg, dan xbnyak lg aku blogwalking. So belog ini belum diperkenalkan secara detail lg kt bloggerz2 lain.

Dengan ini sy nak tag Kak Mia , Mrs Adam and Arra Ahmad..hahaa.


*Nak kumpul duit baru nie..hehe

0 bakal falsafah: