Pages

Ads 468x60px

Wednesday, January 4, 2012

BAGAI MENUNGGU DURIAN JATUH KE BUMI

Whatever.... My blog my rules

So jangan sesapa kechik ati plak dgn tulisan ni. Mcm entry kat atas 2, ak datang nak keje ni,tapi masuk 2 hari

 bekerja masih lagi xde pape keje~~dahal aku sonok sb aku boleh berblogging.hahaha.~~ hari ni aku kn men 

semangat lagi dtg keje, yakin dengan diri, tapi bila datang, hampeh, tarak, aku duduk je diam mcm tggu durian jatuh.





Lama kn amik masa durian nak jatuh?? eeee, sabor jela, ni la alamaknya keje jd orang bawahan 

nie. semuanya nak keje kna tgu arahan dulu, da nama nya ececutive tapi x nmpak mcm executive..~~muka ketat~ 

alangkah sonok nya kalu dapat keje sendiri. bila la aku nak bukak company sendiri nie,~~cehhh, berlagak~ 

Lambat betul masa berlalu ari ni, da xd keje ni asyik duk tgk  masa je, kalu ad keje kita xtgk masa kn, masa 

pom berlalu dengan pantas~~uwekkk, ape kebendanya klu malas nk buat keje sbnarnya~~ tolong la, xde 

sesape ke nak bagi keje ni, cakap nak meeting td dgn aku, tp senyap je, orang nya pom da hilang. bz la 2 

agknya.~~muka masam~~ mak aiii, macam apa da nie, kalo sari dua tiga nie ok lagi, jangan seminggu mcm ni da~dahal syok duk relak:-)~~ 

bila duk macam tunggul ni, mula la dtg prasaan lapar 2.perut ak da menari 

nari nie, orang len bz dengan keje lg, diorang x suka makan ke agaknya.pelik betul. nak kata diet semua 

kurus2 macam cipan~~beso ke kecik cipan nie~~lalala...x kisah la, janji semua bahagia. papepom 

mudah2an perjalanan ak kat tempat baru nie berjalan dengan lancar..


*bagai pungguk rindukan bulan* cewahh kuo lirik lagu plak.