Ads 468x60px

Friday, January 20, 2012

Strangest Contact lenses!!









Eeeeeww,, Pelik kn contact lenses diorg nie?? Kalau kita xpla xpkai pom, mata yang asli lg cantik kot.hehe. pakai semua 2 buat sakit mata jer, kalau yang tak pandai jaga, nasib la mata korang.  


* sesapa yg pakai contact lenses 2, pastikan lense tu selamat di pakai dan pastikan dapat kn nya di kedai2 cermin mata dan bukan di pasar raya yer!! noted.





4 bakal falsafah:

AIRA said...

CUN ADA...MENAKUTKAN PUN ADA..HEHE..FIRST MODEL TU AVRIL LAVIGNE KE??? OR MAYBE SOMEONE ELSE??? THE LAST ONE SERIOUSLY MENAKUTKAN...

Nor Zilla said...

Aira: bab kata, macam2 ada.hehe.. ad yg scary kn. berani betul diorg ni.

deardearyhaty.blogspot.com said...

hamboii..tkejot eden tgok mte2 mreke..hee:)

Penyuluh Perikanan said...

kalou tengog gambar di atas sepertinya mirip sekali dengan mata ikan nih zilla...hehehehe........
terima kasih infonya