Ads 468x60px

Thursday, April 5, 2012

BAB KATA ULTRAMAN .HEADER...BERTUKAR SEKARANG!!!

Menaip....




Dek kerana hari yang semakin hari semakin menghari hari ni cuaca yang tidak menentu hari hari.."apa aku merepek ni" berapa banyak hari da..ada la yang nak kena penampar sebijik kan.....eee mengada ngada la kau Nor Zilla Sensei wea.


Ok, "straight to the point" mak aii, kelahh ko jah, speaking gitu. Dek kerana, bila kebosanan melanda, aku telah bertukar dari superman yang pakai spender kat luar tu (budak budak pun tahu la superman ada spender kat luar wea. tak payah la nak perkenalkan superman tu pakai macam mana lah) hehh.....bertukar kepada ultraman..hahahaha


Aku sebenarnya telah bertukar header kat atas tu, kalau yang perasan la. Kini wajah blog aku dah bertukar baru.(dengan bangganya..ek elleh,dahal orang lain lagi cantik cantik kot header)....




Nak nak belog akak Mia ni.. walaupun dia lagi bizi dari aku mengalahkan menteri (yeke??) tapi dia rajin tukar tukar background la. Sorang lagi pulak blogger femes ni(femes ker) Cik Yuyu...dah kawin belum ea dia ni. Kalau belum nak bagi calon ni.hahaha...marah Incik abang dia nanti..jangan marah ea..mohon maaf, cik yuyu akan lempang aku laju laju nanti...heh(bab kata tagline yuyu...ye kot) setahu aku dulu header dia lain, sekarang header lain plak...nampak sangat ikut perkembangan dia kan..huhuhuhu..


Oleh sebab dengan kemalasan aku yang melanda maka ada la seorang yang menawarkan diri, (suka betul aku...yipee) dengan bantuan opismate aku iaitu adik Hazwani(Wani) ni, siap la jugak header aku..nasib baik la ada orang rajin nak tolong  buatkan aku header.. Tima kasih daun keladi lain kali buat lagi ea adik Wani..heheehehe.. poyo je kau ni Nor Zilla Sensei.(sambil tangan kedua dua naik atas bahu)


Kalau nak harap kan aku buat header memang tak ada masa, kerana aku ni jenis yang sempoi jer...dulu header aku pom bese bese je...heh.


Nantikan perkembangan seterusnya... mungkin header aku bertukar jadi catwoman pulak..hahaha.. lagi la poyo...heh.





6 bakal falsafah:

Mia Liana said...

wahhhh touching nya ada sebet kak mia di sini...

p/s: yang paling tak tahan tu... sibuk mengalahkan menteri... heheheh

Nor Zilla said...

hehe.. touching ea..jangan menangis da la kak mia.

deno said...

pandai buat header... deno xtau buat pon! :p

Nor Zilla said...

haha..deno, ni pun hasil tangan orang lain..saya x pandai pun buat benda ni

Aalia Shahira said...

dear kembar,tak jumpa ur shoutbox pon :(

Nor Zilla said...

Dear Alia, my shoutbox tersembunyi..kena cari.hehe. xdela, shoutbox kita da delete da yg