Ads 468x60px

Tuesday, April 17, 2012

RESIPI MELELEH AIR LIUR...

My readers....


Entry diatas memang tak boleh belah..hahahaa. pernah tak petang petang anda selalu kuar pegi makan or hirup sup panas...eeee nyummy..~~sambil mulut terkumat kamit..~~ aku dah nak meleleh air liur. slirrrppp!!!.hahahaha.


Aku kat sini bukan nak kongsi resipi, sekadar nak kongsi pengalaman aku pergi makan petang bersama kengkawan, bese la da balik kampung dari jauh ni kan,ahaks...jauh ker???... masa ni la nak menghabiskan aktiviti bersama kawan kawan sekampung..


Kalau petang tak menghabiskan masa bersama diorang memang tak sah... mula la aku membelek Nokia( tepon murah jer) dan mula sibuk mencari kawan kawan yang masih berhibernasi di kampung.. ishhh.. kalau diorang baca ni mau diaorang lempang aku lelaju..bish!!!!!....mak ai.. tapi kadang kadang aku rindu jugak kat korang ni... bila la dapat bersama makan sup petang petang lagi..almaklumla ramai member aku yang dah mendirikan rumah yang tak berapa ada tangga tu..haishh..







Memang setiap kali keluar petang tak ade tempat lain la kalu kami tak tuju, iaitu kedai femes sup kampung iaitu ayah Nik..(promote dia)  gambang!!! aku diayah Nik nanti.hahaha. mintak maaf ayah Nik., dah lama tak pergi jenguk, dulu dia selalu suruh datang sebab, kalau aku datang lagi laku kedai dia...hahaha. ayat ayah nik memang tak boleh lupa..(hanya propa sahaja)haish.. dahal, ayah Nik nak suh aku datang lagi sebab nak kasi kedai dia untung... aku jugak yang rugi, pergi simpan duit kat situ hari hari... asal ke bodoh la sangat aku tak pikir semua ayat dia itu ada agenda lain sebenarnya..ishk3..




Member Member yang sehingga kini pelanggan tetap ayah Nik!!!


Tapi sebenarnya kalau pergi memang tak rugi, sebab apa, sebab banyak pilihan aneka sup. mau tidaknya aku tak meleleh air liur, tengok la supnya  walaupun ayah Nik kedekut nak masukkan daging lebih namun ia tetap begitu menjadi pujaan hati ku.














Macam mana tak menjadi pujaan, aku tengok je sup terus terliur.. ~~~sambil kesat air yang meleleh~~






7 bakal falsafah:

Uncle Jonni said...

aku pon terliur... cisss!!!

huhhuuhu

Nor Zilla said...

hahaha..kesian.

Hazwani Harun said...

cukup sekali pandang je gambar mee sup tu,kan tengok bnyk2 kali doh2 adop gambar ekgi..hahaha..terliur wani,byk plok ltk dging tuh.haha

Nor Zilla said...

hahaha...amik gambar xpe, jangan amik tuan dia da..

PELABUR EMAS PERAK said...

asalam ... salam kenal ... dah follow blog awak ... sudilah kira nyer follow blog saya ..tq.

Nor Zilla said...

wslm..salam kenal jugak. ok folo anda jugak

Awie Omar said...

TERIMA KASIH sebab sudi nak sertai NEXT TOP BLOGGER 2. Anda dah pun terpilih sebagai 16 PESERTA musim ini. Nickname anda dalam segmen itu nanti adalah : Nor Zilla (Jika mahu tukar nama lain bagitahu sebelum 27/5/12)