Pages

Ads 468x60px

Tuesday, April 10, 2012

PLATE WWW 1........


Kenapa hari ni nak berbincang pasal plate kete plak ni.. Tak semena mena aku pun rasa nak pakai plate yang di katakan huruf tercantik bila di pakai pada kenderaan. Kerete aku plate WVW pun jadi la(dahal nak promote plate jugak)...heh.

Terkini, ramai pengguna kenderaan menantikan plate WWW iaitu tranformasi kepada singkatan World Wide Web... gojes la.

Terkini untuk pengetahuan, WWW 1..(wow tersangat la lawo) di perkatakan telah mencecah nilai RM500 000 bidaannya.(sumber kosmo)..... dan tendernya akan di buka pada 30 April ni. Namun sudah ramai yang membuat tawaran nombor ini walaupun tender belum dibuka lagi.... rasanya hanya golongan elit je kot yang bid tender plate ni.. Dan Sekarang Golongan yang membuat tawaran ni di katakan harga bidding nya dah pun mencecah RM400 000...haish..betul ke ni..cubit pipi ku.. sanggup nya membazirkan duit kerana plate itu.

Mesti la golongan elit kan, kalu kau Nor Zilla Sensei mesti la tak mampu, kerja kau hanya makan gaji dengan orang jer. kadang kadang pun makan gaji buta jugak..(ye ke??)hahaha

Mak aiii, gila la kalau orang yang beli plate ni.. kalau aku tak sanggup la...rela pergi habiskan duit tu pergi bercuti or honeymoon kat korea.. Perasan je lebih aku ni,mana la nak dapatkan duit banyak tu....haish..


PLAT termahal dunia, '1', yang berharga RM43.7 juta dibeli oleh jutawan Abu Dhabi, Saeed Abdul Ghaffar Khouri (gambar kecil) pada 2008 dan dipakai pada kereta kesayangannya, Bugatti Veyron.
Sumber:Kosmo





7 bakal falsafah:

ankeljonni said...

harga plate dah boleh beli banglo... kehkehkeh

AZLA said...

tak usah pusing-pusing kawan datang saja ke blog saya dan disana lihat ikan emas yang kuning, oke komentar juga yah... ditunggu nih

Nor Zilla Sensei said...

Uncle Jonni: tak sanggup nak berhabis duit beli plate 2 kan.

Awie Omar said...

Assalamualaikum / selamat sejahtera. Jutaan terima kasih kerana sudi follow blog saya.
Dengan senang hati saya juga telah follow blog anda. NEXT TOP BLOGGER musim 1 sudah
berakhir dalam blog AWIE OMAR. Akan menyusul selepas itu NEXT TOP BLOGGER musim 2
pula. Niat sebenarnya nak pelawa anda untuk menyertainya. Harap sudilah turut serta.
Kalau sudi nak jadi peserta - maklumkan saja di ruang komen entri anda di sini (saya
akan tengok balik) atau komen saja di blog saya. Saya hormati segala keputusan. Jika
kurang berminat dan tidak mahu menyertainya pun tidak mengapa. Maklumkan saja macam
tadi jugak ATAU jika mesej ini tidak dibalas oleh anda sebelum 19/4/12 maka saya akan
anggap anda tidak mahu menyertainya. Apapun terima kasih kerana sudi habiskan baca
mesej ini. Jika ingin tahu maklumat lanjut tentang segmen ini, boleh tekan link yang
tertera ini http://awieomar.blogspot.com/2012/03/next-top-blogger-1-episod-13.html

Nor Zilla Sensei said...

awie: saya sudi join segmen ini sebagai tanda bagi sokongan pada awie. tapi rasanya dapat bertahan sekejap je kot dalam next top blogger 2.hehe.sb kita ni xbape aktif sgt. boleh ke join camtu?

Awie Omar said...

boleh je. jangan risau pasal aktif ke tak. yang penting zilla sudi join sbg tanda sokongan. mana tahu dapat bertahan lama. dapat kenal lebih kenalan blogger nanti InsyaAllah. NTB 2 ni ada perubahan sikit. jgn risau ok. apapun anda dah tersenarai sebagai salah seorang dari 16 peserta NTB untuk musim kedua ini. TERIMA KASIH :D

Nor Zilla Sensei said...

wow..thanks awie. insyaallah, segmen anda tetap saya sokong