Pages

Ads 468x60px

Tuesday, July 3, 2012

ALAM PEKERJAAN..BESARNYA TUGASANKU....

ASSALAMUALAIKUM....

Alhamdulillah sepanjang bekerja hampir setahun ni, kali ini aku diberi kepercayaan untuk melaksanakan projek projek di tapak.mak ai, semakin berat tugasan aku ni..dah la sebelum ni keje aku mari ofis bertenet, makang(ayat ganu kiter skali bohh) dan tido je manjang..ahaks.. selama ini aku hanya makang gaji buta..ye dok?? buat jugak keje hokey..

Kali ini bos bagi aku handle project direct dengan client, nak kata project kecik tidok la jugak, project jutaan jugak la...ngeee tergigit jari...bila level kita dah hampir engineer ni mula lah di beri tugasan besar..mula mula tu memang rasa takut dan berdebar tahap gaban.. tapi alhamdulillah..aku berdoa padaNya minta bagi kekuatan dan permudahkan kerja dalam melaksanakan tugas yang di beri ini dengan baik...amin.. 

Nak pergi site sibuk bergambar dulu..hehe

Aku bersyukur dapat di beri peluang ini,di samping itu aku dapat belajar bagaimana cara nak berurusan dan cara nak handle project besar ni.. Kalau pergi site tu jangan cakap la,maklumlah, pekerja pekerja aku ni macam macam ragam.... kalau di ofisnya ragam di ofis la..nak nak ade pekerja yang macam ni

Pekerja 1: Hai cik adik Zila, boleh berkenalan?
Me: tak boleh!
Pekerja 2:Mintak no telefon bole?
Me: bole, amik no ofis ni..segala urusan dengan saya cal ofis k.
Pekerja 3: Zila, jom kita pergi makan dan dating..
Me: Nak makan bole, siapkan kerja dulu, nanti saya buat kenduri kita makan ramai2.

Fuhhhhhh.....begitu la cabaran cabaran yang perlu aku lalui.. dah menjadi asam garam bagiku.. Ya Allah, kau kuatkan lah semangat hambamu ni.. Walau apa pun cabaran dan risiko yang aku lalui ini, aku tetap bersyukur  dan berterima kasih pada bos aku dan pada ofismate aku yang banyak membantu aku dalam melaksanakan projek ini. 

Mereka yang banyak membantu aku... WANI dan YAYA(kiri)..time ni semua sporting...hehe..lov u la..


Please doakan saya:
1. Doakan saya berjaya dan dapat menyiapkan tugasan projekku ini dalam masa yang ditetapkan...(harap2 tak ade extension of time)
2. Doakan aku supaya di permudahkan dalam melaksanakn kerja.
3. Doakan aku dapat banyak banyak lagi projek..teheeee..


 Kepada mereka yang mendoakan saya, terima kasih banyak banyak.. 

hugs kamu ketat ketat..




4 bakal falsafah:

Hazwani Harun said...

Hehe..amin, mntk2 smua brjln dngan mudah dn ade jgok gmbr itew ..haha love u..

Nor Zilla Sensei said...

lov u 2 la. thanks bebanyak tau.kalau tak de wani n yaya tak tau la.hehe

penyuluh perikanan said...

oh ini rupaya...... selama ini menghilang...rupanya dapat proyek baru yah....
Okey saya doakan
1.supaya berjaya melaksanakan tugas proyeknya...
2.supaya kerjaannya gampang dalam pelaksanaan...
3 Kudoakan semoga proyeknya bertambah banyak...biar cepat kaya raya....
hehee...
.....

AZLA said...

kembali lagi ke sini, nak tengok photo...
keren banget..........
cocok jadi pimpinan proyek yah....hehee