Ads 468x60px

Wednesday, September 26, 2012

Asian Wave 2012...Winner Shila Amzah

         
Walaupun keputusan pemenang Asian Wave ni da lama keluar, 
tapi aku nak cite jugak sikit pasal ni.

Sebabnye yang menang itu adalah penyanyi kegemaranku.
im so proud of her..
dalam mase yang sama dia 
telah mengharumkan nama Malaysia di persada dunia.

Memang tak jemu tengok persembahan beliau
sehingga membuatkan sape sahaja mendengarnye meremang bulu roma
(mereka yang dengar jela)

seriously aku tak jemu tengok beliau 
lebih lebih lagi berliau bertudung..make me proud
dengan penuh yakin sekali persembahan beliau..


   all of her performances at Asian Wave 2012       

Congrate to her...love :-)




15 bakal falsafah:

Sue-Rya Qistina said...

betul tu dik. suara dia sgt wowwww!
akak pun lum sempat update psl sheila lg.
next n3 kot. hehehe

Miss BaNu said...

yess shila the best ever

Kesuma Angsana said...

mmg sila layak menang! hebat

Everything's Everythings said...

Aku tak pernah dgr lagi lagu adele yg ni.. tpi dgr dari dia nyanyi pun sedap juga ^^

Sue PeLik said...

dia memang hebat! suara dia pun sedap dan memang mantap! :)

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

shila mmg layak menang, sore die bez kot!!

Anonymous said...

menyanyi dh sedap, mengaji lagi sedap..

hainom OKje said...

Suara dia memang sedap....muka pun cantik... pengganti CT kot

tirahzairi said...

tahniah buat shila :)

Nasuha said...

suara dia mmg powerkn..

dEdEQ dE wIshEs said...

TAHNIAH UNTUK BELIAU ^_^

^^eKaTiKaH^^ said...

SHila memang best.. tahniah utk dye.. hihi

Hanif Idrus said...

Tahniah...1 juta

Si Matatajam said...

Mmg superb sgt perfomances shila..
*M follow sini

Che Rosliza Che mat said...

Betul tue....shilla Amzah memang layak menang....lagipun rezeki dia....suka jugak tengok dia bertudung.....cute sangat2....