Ads 468x60px

Wednesday, September 19, 2012

Wordless Wednesday# entah ke berapa daa#

Agak agak korang tergolong dalam orang yang macam ni tak..??

Nampak aje mende, semua tak kena pada pandangan mata...# lol






43 bakal falsafah:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

betul tu.. walau apa pun yang kita buat mmg susah untuk puaskan hati semua orang kannnn hehe

Hati Ku Terusik said...

yup..betol!!!...susah nk puaskan hati sume org...mgkin kene sembelih keldai tuh bg diorg mkn bru diam agaknye...wakaka

Hazwani Harun said...

hehe..macam2 ragam..

piko ija said...

mmg susah pun nk puaskan hati manusia nie..hehe..

Sue-Rya Qistina said...

tu la psl kan. ade je yg x kena. huhuhu

Kesuma Angsana said...

bukan mudah nak puaskan hati semua orng kan

duniafana said...

yang ni lawakkk banget!haha

Riri Yoorin said...

heheehe kartun2

Romeo Laut said...

Kartun ni adaptasi dari cerita lama ni. Cuma tak ingat yang mana...

Nor Zilla Sensei said...

ade je tk kena di mata diorang ni..haishh..

Nor Zilla Sensei said...

ahhahaa..betul jugak tu.good idea

Nor Zilla Sensei said...

tu la kerenah manusia..ade je tk kena

Nor Zilla Sensei said...

kalau kena kt btg hidung sndiri baru tahu :-)

Nor Zilla Sensei said...

tu la kak sue..semua tk kena la dgn manusia ni

Nor Zilla Sensei said...

maklumla tk semua manusia tu sempurna.

Nor Zilla Sensei said...

hahaha... lwak kn. tp pedas tu maksud dia :-)

Nor Zilla Sensei said...

jgn terpedaya dgn kartun..haha

Nor Zilla Sensei said...

yeke.. ade adaptasi jugak ea kisah ni. tp mmg betul pun..ragam2 manusia skrg. :-)

Romeo Laut said...

Hahah. Tapi apa nak buat, biasalah dengan manusia.

Romeo Laut said...

Hahah. Memang ada cerita tentang ayah, anak dan keldai. Rasanya ayah dan anak. Isinya sama macam kartun ni. Macam tu la. Biasalah manusia. Lain orang, lain cara.

Nor Zilla Sensei said...

huhuhu.. nak wt camane kn.. org cakap masuk telinga kanan kuar telinga kiri la..

Romeo Laut said...

Lari tajuk jap. Tertanya-tanya apa fungsi butang FB, Twitter dan lain-lain di blog awak ni. Hahah.

Everything's Everythings said...

Hahah kelakar and true story! ;P
susah betul nk jaga hati manusia ni, ad je yg tak kena =.="

hainom OKje said...

Dah nama pun manusia Zilla....apa yang kita patut buat fikir dengan akal , pilihlah yang terbaik dan kita ikut... be positive

Hanif Idrus said...

memang susah nak puaskan hati orang ..janji kita happy

cari rest arb said...

1 lagi sketch u missed. both of them pikul keldai tu..

zera eira said...

susah nya nak jaga hati orang yedak?

Yaya Azura aka Naz Azra said...

lain org, lain fikira,.lain ragam
penat nak puaskan hati semua kan

Nor Zilla Sensei said...

hahaa.. fungsi dia sekadar wt comel je kt situ.. :-)

Nor Zilla Sensei said...

hahaha.. kelakar kn :-)

Nor Zilla Sensei said...

yup.. i sokong tu :-)

Nor Zilla Sensei said...

betul 2..jnji kita hapy dan tk kacau org lain :-)

Nor Zilla Sensei said...

ok..kalau yg tu tertinggal..msti org cakap..

"eee bodohnye diorang, orang tunggang keldai dia pikul keldai" lol

Nor Zilla Sensei said...

itu la pasal. yg pntg kita tak kacau org lain :-)

Nor Zilla Sensei said...

kak yaya, itula..semua manusia tak sempurna.. :-)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

tiada siapa yg sempurna... maka...lain org lain tanggapannya...

Arham Md Ali said...

Zilla orang Besut jugak ke, yang gambar am amek tu dekat Pantai Air Tawar, dekat rumah arwah nenek sebelah abah.

Nor Zilla Sensei said...

itula pasal..bg kita nampak semua elok je di mata..tp d mata org lain tak siapa th. :-)

Nor Zilla Sensei said...

ooo..duk kat situ ea. :-)

Arham Md Ali said...

Am menetap dekat Johor Bharu, tapi dulu pernah duduk KT, dekat Kuarters JKR Jalan Kamaruddin selama 5 tahun.

Mieya Atiera said...

Entri yang ringkas tapi padat dengan nilai dan pengajaran.

NurAisyah said...

seriusly memang susah nak puaskan hati orang . Kita dah terbiasa berfikir secara negatif , tak pernah nak pikir perkara yang sebaliknya yang sebenarnya ada kebaikan tersendiri .

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

haha betul2...mulut manusia mmg xkan berhenti cari salah orng!! terbaiklah entry kali ni.